مجوز و نماد اعتماد دو ستاره

سایت اینترنتی نقرا به منظور اطمینان از خرید مشتریان خود مجوز و نماد های مربوطه ( نماد اعتماد الکترونیک ، نشان ملی ثبت ، اتحادیه کسب و کار های مجازی و مجوز فروش صنفی ) را برای کسب و کارهای اینترنتی اخذ نموده است.

فروشگاه نقرا جزو اولین فروشگاه نقره است که محصولات را فاکتور و ضمانت به فروش می رساند.

برای مشاهده جزئیات مجوز ها بر روی تصاویر کلیک نمایید.

نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت ( eNAMAD ) , نشان ملی ثبت ساماندهی ( samandehi )

نماد اعتماد
down666load - نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

مجوز

طمینان خریداران محترم از فروش اینترنتی

 یکی از عوامل مهم توسعه تجارت الکترونیکی، ایجاد اطمینان در میان کاربران است.از عوامل اعتماد خریداران به کسب و کار های اینترنتی به صورت ذیل میباشد :

۱- شناسایی مالک کسب و کار و امکان مراجعه فیزیکی در صورت بروز اشکال و عدم پاسخگویی.

۲- صحت داشتن اطلاعات کالا یا خدمات ارائه شده توسط وب سایت.

۳-ضمانت محصولات و ارائه خدمات پس ازفروش.

۴- شفافیت روند بازگردانی کالا و باز پس گیری وجه.

۵- حفظ اطلاعات شخصی و مالی خریداران وب سایت.

۶- تایید امنیت سایت توسط یک نهاد ملی.

معنی نماد اعتماد الکترونیک چیست ؟

بر اساس آمار تایید امنیت سایت توسط یک نهاد ملی ( وزارت صنعت معدن و تجارت ) ، بیشترین تاثیر در اعتماد خریداران به کسب و کار های آنلاین رادارد .

در جمهوری اسلامی ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت معدن و تجارت) مسئولیت اعطای مجوز اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای آنلاین را بر عهده دارد.

نماد اعتماد الکترونیک به شکل یک لوگو در سایتهایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تائید سازمان ملی است به نمایش در می آید.

گفتنی است بالاترین درجه نماد اعتماد الکترونیک ۲ ستاره است.

به نحوی که افراد در هنگام خرید آنلاین با اطمینان از اینکه وبسایت ها به تعهدات خود عمل خواهند کرد و حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت خواهند شناخت ،‌ اقدام به خرید می نمایند.خریداران می بایست با جستجو در فهرست وب سایت های مورد تایید، از صحت ” نماد اعتماد الکترونیک ” به نمایش درآمده در وب سایت ها اطمینان حاصل نمایند.

فروشگاه اینترنتی نقرا noghra.com جهت کسب اطمینان خاطر مشتریان عزیز خود ، توسط مرکز ملی توسعه و تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن احراز هویت شده است  این تاییدیه شامل صحت آدرس و تلفن های مرکز فعالیت و صلاحیت ما برای فعالیت در اینترنت و فضای مجازی توسط پلیس نظارت بر اماکن میباشد .

با کلیک بر روی لوگو نماد اعتماد enamad و نشان ملی ثبت ساماندهی samandehi از جزئیات بیشتری در سایت توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت و معدن اطلاع پیدا خواهید کرد.