انواع مدل های انگشتر و حلقه

یکی از مزیت های خرید اینترنتی این است که می توانید سر فرصت با تحقیق و جستجو خرید خودتان را در بین مدل های مختلف و متنوع به بهترین نحو ممکن کامل کنید در این مقاله می خواهیم انواع مدل های حلقه ازدواج و انگشتر را بررسی کنیم تا شما سبک مورد علاقه خودتان را پیدا نمایید.

انواع مدل حلقه

۱-انواع مدل : حلقه های سنتی یا کلاسیک

یک انگشتر سولیتر ساده ، تک نگین سولیتر در بالا و بدنه ساده و یک دست و یا یک رینگ ساده و یک دست. سنگ سولیتر می تواند از سنگ های با قیمت و ارزش بالا مثله الماس انتخاب شود و یا بدنه حلقه می تواند از طلا و یا نقره باشد.

۲-انواع مدل : حلقه های پر زرق و برق یا درخشان

اگر می خواهید همگان به انگشتر شما خیره شوند این سبک را انتخاب کنید. این مدل از حلقه ها یک نگین سولیتری تاج در قست بالایی و تعدادی نگین مختلف و متنوع مانند میکرو در رکاب خود دارند که باعث درخشش بر روی انگشتان می شود.

انواع مدل حلقه

۳-عاشق طبیعت یا طرح های طبیعی

انگشتر با طرح هایی الهام گرفته از طبیعت مانند انگشتر های فلاور ( گل ) و یا انگشتر با طرح های برگ ، این طرح ها اکثرا نگین کاری شده اند و جلوه زیبایی به انگشتر ها می بخشند. با پوشیدن این سبک از انواع مدل انگشتر ها می توان یک تنوع ایده آل را برای خودمان بسازیم.

مدل های متنوع انگشتر

۴-رمانتیک یا ظریف

آیا معشوقه شما عاشق زیورآلات ظریف است ؟ یک مدل از این سبک انگشتر می تواند دارای نگین های ظریف در اطراف نگین سولیتر باشد. در حلقه های مدل رمانتیک از اشکال ظریف هندسی مانند مربع و لوزی استفاده می شود.

انگشتر نقره

۵- مدرن یا امروزی

این سبک از انگشتر ها ، خاص و امروزی طراحی شده اند ، یک ایده جدید و امروزی را در خود جای داده اند. اکثر اوقات این سبک ها طرفداران بسیاری دارد چرا که استفاده از این انگشتر ها می تواند هر کدام از چهار مورد بالا و همچنین خاص بودن را به ارمغان بیاورد.

حلقه نقره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *