انواع مدل های دستبند نقره

چندین مدل از انواع دستبند نقره و طلا در بازار وجود دارد در این مقاله قصد معرفی محبوب ترین دستبند های نقره و طلا را داریم در ادامه به بررسی انواع مدل های دستبند و ویژگی هایی که آن ها را خاص و محبوب ساخته خواهیم پرداخت.

دستبند النگویی

ابن دستبند جزو محبوب ترین دستبند ها است، اسم دستبد النگویی به دلیل تشابه زیاد آن با النگو است ولی به دلیل قفل دار بودن آن به دسبتبند النگویی معروف است از انواع محبوب دستبند النگویی می توان به دستبند نقره پرنس اشاره کرد که بسیار محبوب است دلیل محبوبیت از نوع و ترکیب نگین های میکرو و بدنه زیبای آن است. نمونه دستبند النگویی پرنس در طلا هم وجود دارد که رنگ طلایی آن در فبز طلا فروش بالایی نیز دارد.

دستبند النگویی فیوژن نیز یکی دیگر از دستبند های معروف است که به ماند النگو می باشد ولی دارای قفل است. قفل های دستبند النگویی از دو نوع دکمه ای و یا دو قفله است.

دستبند نقره پرنس

 

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره مدل قلب

۶۷۸,۰۰۰ تومان
تخفیف!

دستبند و النگو و ساعت

دستبند نقره کارتیر

۱,۳۲۱,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

دستبند نقره مردانه کارتیر

۴,۲۷۴,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

دستبند نقره زنانه مدل کارتیر

شروع قیمت: ۲,۴۴۴,۰۰۰ تومان
شروع قیمت: ۸,۰۳۲,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره نگین رنگی

۸۱۷,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند آویز دار مدل زیبا

۷۸۷,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره دخترانه مدل فانتزی

۷۸۷,۰۰۰ تومان

دستبند پاندورا ( افزون )

دستبند های پاندورا که به دستبند نقره افزون نیز معروف هستند دارای آویز هایی با انواع شکل های مختلف مانند گوی و یا قلب و … است. دستبند های پاندورا ساخت کشور ایتالیا بوده و از آبکاری مدرن بهره می برند به همین دلیل در رنگ های سیلوری و رزگلد تولید می شوند و سبک فانتزی مانند دارند.دستبند نقره فانتزی دخترانه پاندورا

انواع دستبند نقره : دستبند آسانسوری

دستبند های آسانسوری به دلیل نوع قفلی که دارند به این نام مشهور شده اند، باز و بسته کردن این نوع دستبند ها بسیار آسان و سریع است، قفلشان خراب نمی شود و عمر بالایی دارند. اکثر این دستبند ها ساخت ترکیه و ایتالیا هستند.دستبند نقره مدل فلاور

 

 محبوبترین دستبند آسانسوری دستبند نقره فلاور است که با نگین هایی از جنس میکرو با طرح گل بر روی دستبند قرار دارد.

 

انواع دستبند نقره : دستبند کارتیه یا کارتیر

دستبند های زیبای کارتیه چندین سال است که طرفدارای خاص خود را دارد اما در چند سال گذشته با مدل های جدید توجه تمامی سلیقه ها را به خود جلب کرده است. این نوع دستبند ها با مدل های بدون نگین و با نگین هستند دستنبد های نقره کارتیر با نگین زنانه بوده و نوع جدیدی از این نوع دستبند ها در زیورآلات زنانه محسوب می شوند.

دستبند نقره مردانه کارتیه ضخیم بوده و نگین بر روی خود ندارد.

دستبند نقره زنانه کارتیر

 دستبند ساده

دستبند های ساده نیز در انواع دستبند های نقره طرفداران خاص خود را دارند این نوع دستبند ها بدون نگین و طرح خاصی هستند و از یک زنجیر و قفل کوچک مدل مدبر ساخته شده اندریال سبک بوده و با سبک های مختلف به راحتی ست می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *