انتخاب انواع پابند طلا و نقره

انتخاب پابند نقره و طلا یا همان خلخال مناسب تاثیر زیادی بر زیبایی تیپ دارد. قدمت استفاده از پابند برای زیبایی به زمان سومریان و مصریان  باستان بر میگردد. پابند یک اکسسوری خاص و زیبا از انواع زیورآلات نقره و طلا به شمار می‌آید که باعث ایجاد احساس زنانگی، لطافت و زیبایی در افراد میشود. انتخاب درست در خرید پابند نقره یا طلا برای ساخت استایلی زیبا به شما کمک میکند. در ادامه بررسی انواع پابند و چگونگی انتخاب یک پابند خواهیم پرداخت.

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره مدل قلب

۶۷۸,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند آویز دار مدل زیبا

۷۸۷,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره نگین رنگی

۸۱۷,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره دخترانه مدل فانتزی

۷۸۷,۰۰۰ تومان
ناموجود

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره بی نهایت

۸۱۷,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره ظریف

۸۱۷,۰۰۰ تومان

دستبند و النگو و ساعت

پابند نقره نگین دار

۸۱۷,۰۰۰ تومان

انتخاب انواع پابند طلا و نقره

انواع مدل های پابند

پابند ها نیز مانند دیگر زیورآلات دارای مدل ها و سبک های متفاوتی برای هر سلیقه خاصی می باشند به طور کلی پابند ها دارای سه مدل هستند که برای انتخاب پابند نقره و طلا به بررسی این پابندها میپردازیم:

انتخاب انواع پابند طلا و نقره

 

پابند مدل ظریف طلا و نقره

پابند مدل ظریف شناخته شده ترین نوع پابند است. این نوع پابندها همراه با ترکیب با صندل‌های تابستانه استایلی جذاب را ایجاد میکنند.

در استفاده از این مدل پابندها محدودیتی وجود ندارد و همواره می توان به صورت روزانه، در مراسم رسمی، پیاده‌روی و یا مهمانی استفاده نمود. البته مدل های متفاوت این سبک بیسیار زیاد است.

پابند مدل طنابی

این مدل پابند به صورت اسپرت استفاده میشود و در مهمانی های خودمانی و یا پیاده روی استفاده می شود. پابند مدل بافت را میتوان با دامن‌های  مدل میدی یا بلند و با لباس‌های گشاد و گلدار اسپرت استفاده نمود. سبک و مدل این پابند غیر رسمی است.انتخاب انواع پابند طلا و نقره

پابند سبک هندی

پابند های این مدل پر زرق و برق و با وزن بالا هستند برای جلب توجه بهترین انتخاب این مدل پابند ها هستند، این نوع پابند ها بیشتر به پاهای لاغر اندام زیبا جلو می کند.

انتخاب انواع پابند طلا و نقره

انتخاب پابند نقره و طلا مناسب

انتخاب پابند نقره و طلا مناسب باعث اعتماد به نفس و جذابیت بیش از پیش می شود، توجه به چند نکته خرید در پابند مورد علاقه ما می تواند به ما در انتخاب درست کمک نماید.

توجه به استایل های متفاوت

با توجه به سبک و استایل تیپ خودتان پابند مورد نظرتان را انتخاب کنید. اگر علاقه دارید پابند را در تمامی مناسبت ها بپوشید پابند نقره و طلا را انتخاب کنید و اگر علاقه دارید زمان ورزش کردن از پابند استفاده کنید پابند مدل بافتی را انتخاب نمایید. در نتیجه می بایست موقعیتی را که در آن قصد دارید از پابند استفاده کنید، در نظر داشته باشید. همچنین استفاده از پابند با آویز های بلند و یا زیاد به منظور حضور در مکان رسمی مناسب نیست.

راحتی در استفاده پابند طلا و نقره

برای انتخاب پابند نقره و طلا باید به راحتی همیشگی آن توجه ویژه شود. پوشیدن پابند تنگ یا گشاد، اصلا توصیه نمی شود. همیشه راحتی اولویت بیشتری نسبت به سبک و استایل دارد. به عنوان مثال، زمانی که بند کفش خود را روی مچ پا می بندید، استفاده از پابند برای شما ناراحت کننده و یا باعث اذیت شما خواهد شد.

انتخاب سایز پابند

برای پیدا کردن سایز پابند از نخ، پارچه، کاغذ برای اندازه‌گیری دور مچ پا استفاده می کنیم.

۱-محل به هم رسیدن دو سر نخ را علامت می زنیم.

۲-نخ را روی متر یا خط کش گذاشته تا اندازه دور مچ پا به دست آید.

۳-پس از آن به اندازه بدست آمده حدود اندازه ۸ تا ۱۵ میلیمتر اضافه میکنیم.

۴-عدد حاصل را در جدولی که در مطلب راهنمای تعیین سایز استاندارد پابند آمده است پیدا کنید تا سایز پابند شما به طور دقیق مشخص گردد.انتخاب انواع پابند طلا و نقره

انتخاب پای مناسب برای انداختن پابند طلا و نقره

امروزه بستن پایند در هر کدام از پاهای چپ یا راست و یا هر دو امکان پذیر است و بستگی به علاقه هر فرد دارد.

در گذشته و در برخی از کشور های جهان مانند هند پابند حکم حلقه ازدواج را داشت، پابند ها مانند حلقه ازدواج به پای چپ زن بسته می شد.

خرید پابند نقره

حال که نکات مهم در مورد انتخاب پابند طلا و نقره را مطالعه نمودید، پیشنهاد می شود سری دستبندی پابند در فروشگاه اینترنتی نقرا بزنید و انواع پابندهای طلا و نقره را مشاهده نمایید و پابند مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

در مقاله انواع گردنبند نقره به بررسی انتخاب گردنبند مورد علاقه خود پرداختیم.

 

 

3 دیدگاه برای “انتخاب انواع پابند طلا و نقره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *