راهنما خرید زنجیر نقره و طلا

به خرید زنجیر گردنبند طلا یا نقره فکر می کنید اما مطمئن نیستید کدام یک مناسب شما است؟ در ادامه به بررسی چگونه انتخاب زنجیر های نقره و طلا می پردازیم و همینطور راهنما خرید زنجیر نقره و طلا را به طور کلی و همچنین انواع زنجیر های نقره و طلا را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.
راهنمای خرید گردنبند

تخفیف!
شروع قیمت: ۴۲۵,۰۰۰ تومان
شروع قیمت: ۱,۳۷۴,۰۰۰ تومان

گردنبند کارتیر

زنجیر نقره فیگارو

شروع قیمت: ۱,۸۱۸,۰۰۰ تومان
تخفیف!

ست سرویس و نیم ست نقره

ست سرویس نقره کارتیر جدید

۵,۴۰۱,۰۰۰ تومان
شروع قیمت: ۸,۰۳۲,۰۰۰ تومان
شروع قیمت: ۴,۵۸۶,۰۰۰ تومان

گردنبند کارتیر

زنجیر کارتیر نقره متوسط

شروع قیمت: ۹۱۵,۰۰۰ تومان

راهنما انتخاب خرید زنجیر نقره و طلا

با تمرکز بر اینکه چه نوع زنجیر گردنبندی را انتخاب کنیم و یا چه نوع زنجیری را که از نظر زیبایی ترجیح می دهیم ، می توان گزینه های خرید زنجیر نقره را محدود و محدودتر کرد.

ابتدا به جنس فلز زنجیر باید توجه نمود سه نوع فلز طلا ، نقره و استیل متداول هستند ولی از لحاظ تنوع مدل فقط دو نوع نقره و طلا را می توان خریداری کرد پس گزینه استیل را کنار می گذاریم، خرید جنس فلز بکار رفته گردنبند ارتباط مستقیم با رنگ و قیمت آن دارد.راهنما خرید زنجیر زنانه

رنگ زنجیر سفید سیلوری یا طلایی

درباره رنگ مجدد باید مواردی را بررسی کرد اگر زنجیری که خریداری می کنید را اکثر مواقع به گردن می اندازید پس : اگر رنگ سفید یا سیلوری می پسندید زنجیر نقره اگر رنگ طلایی می پسندید زنجیر طلا را خریداری کنید و اگر زنجیری را برای استفاد در مراسم خاص خریداری می کنید می توانید هر کدام از رنگ ها و فلز های مورد نظر خود را تهیه کنید.

دلیل این محدودیت از آنجایی شکل می گیرد که زیورآلات نقره درجه یک امروزی با رودیوم آبکاری می شوند و رودیوم که رنگ سفید و درخشان دارد بر روی فلز نقره برای مدت ها بدون هیچ تغییری باقی می ماند و همچنین نقره شما به هیچ عنوان سیاه نمی گردد از طرفی رودیوم بر روی طلا ماندگاری بالایی ندارد و در صورت استفاده زیاد رنگش را می بازد و مجدد طلای سفید شما به رنگ زرد کدر در می آید از طرفی برای زرد کردن نقره از طلا استفاده می شود که این آبکاری نیز ماندگاری بالایی نخواهد داشت.

راهنما خرید زنجیر نقره و طلا: قیمت زنجیر گردنبند

همانطور که می دانید قیمت طلا بیش از ۱۰ برابر نقره است پس با توجه به بودجه در نظر گرفته شده طلا یا نقره مورد نظر را خریداری کنید البته اگر دید فروش زنجیر در آینده را دارید بهتر است طلا را انتخاب کنید چرا که افت قیمت زیورآلات طلا کمتر از نقره می باشند، دلیل این افت قیمت به نسبت اجرت طراحی نقره و طلا با قیمت فلز آن بر می گردد.

به طور مثال یک زنجیر نقره مردانه کارتیه با وزن ۳۰ گرم ۲ میلیون تومان است که قیمت نقره آن ۶۰۰ هزار تومن بوده و قیمت آبکاری رودیوم ۴۰۰ هزار تومن و قیمت طراحی آن یک میلیون تومان است. همین زنجیر کاریته ۳۰ گرم با جنس طلا ۳۴ میلیون تومان است که ۳۰ میلیون قیمت طلا و ۱ میلیون اجرت ساخت و الباقی مبلغ مالیات و آبکاری آن است. همانطور که مشخص است نسبت قیمت به اجرت در طلا کمتر است و لیکن خرید به عنوان سرمایه در زیورآلات طلا بسیار به صرفه تر است.

راهنما خرید زنجیر نقره و طلا : با آویز پلاک یا بدون آویز ؟

برخی از زنجیرها عمدتا زنجیرهای مناسب با آویز هستند ، در حالی که برخی از آنان را می توان به تنهایی به گردن آویخت، اکثر زنجیر های مدل مردانه بدون آویز هستند البته برخی از زنجیر های مانند کارتیر متوسط و نازک را با پلاک می توان استفاده کرد.

انتخاب اندازه زنجیر های نقره و طلا

این نوع گردنبند ها در گردنبند کارتبر ، فیگارو و … دیده می شود، با توجه به قرار گیری گردنبند بر روی گردن اندازه زنجیر خود را انتخاب کنید تصویر مقابل راهنمای انتخاب اندازه زنجیر را نشان می دهد.راهنما خرید زنجیر مردانه

 

 

1 دیدگاه برای “راهنما خرید زنجیر نقره و طلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *